Takk 😇

Takk til alle dere som har besþkt bloggen min👍 Det er ganske lenge siden jeg har oppdatert den.

NĂ„ er vĂ„ren her igjen og sola gir noe varme og livet blir enklere Ă„ administrere. Det er en linje i alt som skjer, livet ruller stadig videre med sin fortid pĂ„ slep. Den har broer som aldri brenner, rĂžtter av infiltrert levd liv. Lykken i livet er en sĂ„ skjĂžr ting at den – liksom en fĂžlsom plante – visner hen bare man tenker pĂ„ den.

VadsĂž, 18. Mai 2019

Om sigranhe

Jeg er en kvinne fÞdt 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid pÄ frivilligeorganisasjoner som RÞde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.