Fredag 3.mai

Siste strøk og prosjektet er fullført. Plateslått soverommet og fjernet gammelt klesskap. Døra har endret seg fra å være trehvit til nå hvitmalt. Toalettskapet er solgt og nytt skap er bestilt – kommer flat pakket fra Tyskland og monteres av selger i Vadsø. Leveres i løpet av måneden. Har ennu ikke flyttet inn i mitt nye rom – ble litt vant med «eksittplassen». «Gamle vaner er ond å vende» – eller at rommet ble for dyrt til å bare sove der.
Mye av formuen er levert til Øfas og Fretex.

Sommervarmen er over for denne gang. Maimåned har vært en nydelig tid – veksten og blomstringen er en hel måned på forskudd. Det er faktisk lovt snø i landsdelen vår – håper inderlig han der oven har tatt feil denne gangen.
Nå klokken 0915 har vi i vår gate 7 pluss og regn.

Kjørt «lille snuppa» til barndhagen i morges. Så ut som ho hadde bestemt seg for ikke å være der i dag. Allerede på trappa hjemme viste ho tegn på at ho ikke ønsket å dra og fremme ville hun ikke bli. Andre ganger bryr ho seg ikke og stikk inn på kjøkket i barnehagen uten å bry seg. Dagene er tydeligvis ikke like selv for en 2åring.

Ord for dagen: I dag skal jeg nyte det fine rundt meg.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.