Mandag 13. Juni

Vi nordlendinger er faktisk meget fornøyd med å ha 11 varmegrader og bitte litt kald vind. Er ikke så bortskjemt – tåler en støyt.

Vadsø har hatt og har en gigantisk loppemarked på Vårbrudd. Inntekten av salget skal gå til å fylle innsamlingskontoen til em MS-rammet som vil prøve stamcellebehandling i Russland eller Mexiko. Nå runder hun 300.000 kroner.

Har fått beskjed fra mine barn om at de ikke mangler noe – at all arven bare kan «stampes» bort – og jeg som hadde tenkt at dem skulle kunne dele en gigantisk arv etter sin mor. Opp i alt dette så kjennes det herlig å vite at de ikke mangler noe og at jeg kan kvitte meg med arkiver og ting fra de siste 50 årene.
Nå er det faktisk blitt plass til en gammel mor i leiligheta, føles befriende – takk!
Men «gudhjelpemeg» hva jeg har hatt plass til.
Det fine gulvbelegget er nå også kommet til synet.
Soverommet er også oppgradert med 43ooo kroner. Merkelig mye, men det koster å være fin.

Ord for dagen: Penger gjør ingen glad, men det er bedre å gråte i en Jaguar enn på bussen.
Alt som ikke tar livet av deg, gjør deg lykkelig!

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.