Mandag 2. mai

En aldeles flott ettermiddag.Vindstille og 10 varmegrader nå klokken 2015.
I ettermiddag ble også piggdekkene byttet med sommerutstyr.
Kunne vel egentlig skiftet for par uker siden, men man er som nordboer vant til overraskelser værmessig.

Hagearbeidet er også godt igang og dekkene må vaskes før lagring. Man må vel kunne stole på han oven! Mye å tenke på!

Ja, da var det vel over for idag.

«Jeg har sett havet når det er stormfullt og vilt, når det er stille og rolig, når det er mørkt og trist. Og i alle havets luner ser jeg meg selv.»
Martin Buxbaunp

Ord for dagen: Verden er vakker ho, bare du ser ho fra den rette kanten.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.