Tirsdag 12.april

Har allerede vært ute og kjørt, bringt lille Olivia til barnehagen. Ho ville ikke bli igjen og gråt når jeg gikk.
Hadde kledd meg sommerlig – frøs.
Nå klokken 0800 er det 4 varmegrader og bitte litt vind, føltes ikke så behagelig.
Ellers har jeg brukt litt av morgentimenene til å gjøre meg kjent med den elektroniske helsenorge og digipost. Ser ut som jeg har startet med blanke ark, heldigvis.
Tenker å drøye med å involvere meg så mye i det elektroniske her – best å la det synke.

Torsdag starter Gulldagene i Vadsø. Å handle i Gullbutikkene gir deg gullpenger – dess flere gullpenger – dess større vinnersjanse. En gullseddel for hver 100 – lapp og du kan være heldig å vinne gevinster for kr 105.000.

Hørt om elgen som datt i elv og ble rein.
Etterpå datt han utfor et stup og da var det hjort.
Dagen etter havnet han på disken og ble rådyr…🐺

Ord for dagen: De fattigste av oss…. er de som bare har penger….!
Samsaya

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.