Tirsdag 29. Mars

Ser ut som det skal bli en fin dag. Nå klokken 0900 er det 5 pluss, bittelitt vind og glatt.
Var og kjørte Olivia til barnehagen i åttetiden – før de hadde strødd. Det var som å flyte, var helt for «jevlig». Turte ikke å bære ho, det ville vært risikabelt, om vi skulle falt. Vi kom da helskinnet fram. På returen møtte jeg strøbilen.
Verandaen min er snart fri for snø og blomsterbeddene er bare.
Håper snøsmeltingen fortsetter.

Lille Olivia var ikke helt klar for barnehage etter påskeferien. Ville helst blitt med tilbake med gamle mormor.
Er overrasket hvor mye de lærer her. Ett lite mini universitet.

Røde Kors melder om gode besøkstall i Øst-Finnmark. 30 liter vaffelrøre ble omgjort til duftende herlige vafler. Mengden vaffelrøre sier vel litt om besøkstallet.
Ellers stille og rolig påske – uten store aksjoner.

Ord for dagen: Gleden er som løvetann – Plukk blomsten og den blomstrer av; Som sneen over elvevann – Den faller hvit og går i grav.
Robert Burns

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.