2. Påskedag 

Vinden har tatt taket i byen vår. Det blåser rikelig fra vest nå klokken 0935 og gradestokken viser 6 pluss.
Nå er vi faktisk om noen timer ferdig med årets påske som har forløpt seg uten større skader.
Været har vært glimrende, selv om jeg faktisk ikke har vært utenfor huset.
Skulle ha vært på et hyttebesøk, men det ser ikke ut som jeg frister meg ut.
Ett menneske har jeg sett denne påsken – sålangt.

Lever vel opp til ordtaket: «Hvis du vil nyte livet, så nipp langsomt til det.»

Dagen idag er ikke hellig i alle land. I norske kirkrsamfunn feirer man denne dagen til minnne om at den oppstandne Jesus viser seg for disiplene.

Ord for dagen: Det vil alltid være noen som står igjen og venter …..

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.