Fredag 4.mars

Det blåser småstein inne i varangeren nå klokken 0830 og gradestokken viser 5 minus.

Har allerede vært ute på oppdrag – kjørt lille Olivia Christin til barnehagen. Idag var ho ikke så glad til å bli igjen, men det gikk greit når mormor fulgte henne til spisestua. Det er litt frem og tilbake med hva ho har lyst til. I går hadde ho ikke lyst til å dra derfra.

Idag fyller min super sterke bror 75 år og har gjennomført Nordkappmarsjen 41 ganger. 
«Alderen er som å bestige et fjell. man blir nok litt andpustem, men får en
mye bedre utsikt.
Ingrid Bergmann

Prøver å få til ullsokkket fra et «bakvendt» mønster, begynne med tåa. Det har blitt mange korrigeringer, prøvelser og opprekkinger, men det ferdige arbeidet blir utrolig bra likevel. Små feil har det blitt, men vanskelig for en uøvet å se feilene. Det er en kunst å feile uten å bli oppdaget.

Ord for dagen: Alle sier at skjønnhet kommer innenfra…. Typisk for
meg og deg å være født påvranga….!

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.