Onsdag 27.

Frosten har tatt taket i oss. Det ligger hvit fin snø over alt. Nå er det faktisk dagslys også, men fortsatt ingen sol.
Nå klokken 1130 har vi i min gate 6 minus og vindstille. Det har vært snøvær og byen er dekt med myke skavler. Har kjørt meg en tur og sett at pensjonistene har ivertfall nok å gjøre, den lette snøen gir jo en liten treningseffekt.

Tenker litt på året som er gått og hva kommer vi til å huske av 2015 om noen år.Flykningekrisen er kanskje noe. men jeg tipper de fleste har opplevd ting i sin umiddelbare nærhet. Kanskje noen har mistet noen, kanskje kom det barnebarn? Det er de nære ting som blir stående når vi ser oss tilbake.
«Årets slutt er hverken en slutt eller en begynnelse, men en fortsettelse, med all den visdom som erfaring kan fylle oss med.»

Selv om kulda biter, og sola så vidt har kommet tilbake, er det fullt mulig å skape liv i Vadsø sentrum, sier jentene som ønsker å vekke liv i vinterbyen.

Ord for dagen: «Vend alltid ditt ansikt mot solskinnet, så vil skyggene falle bak deg.»

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.