Søndag 24.

Første måneden av det nye året fremstår som helt fargeløs, nesten som å begynne på første side i en ny bok. Både trær, hus og det øvrige natur går i et med resten av naturen. Hva kommer vi til å huske tilbake på i 2015 om noen år. Jeg tror de fleste vil huske opplevelser i den umiddelbare nærhet, som asylstrømmen, den kalde vinteren med mye snø og selvfølgelig de nære ting.
Motorvarmeren har jeg ikke brukt på mange år, men nå er den ibruk.
Nå klokken 0130 har vi 9 minus, litt vind, frostrøyk og snø.

Ser ut som den norske regjering har fornermet Putin med måten de har oppført seg mot landet hans og undervurdet hans evner til å meste flykningereturene på. Hva trudde opposisjonen om hans evner? Han er en bitte, bitte liten mann med mye makt.
Dette burde norskepolitikerne ha i bakhode.
Å fornerme lille Putin koster!!

Vintervirusen er igang her i vår lille ny. Vår lille Olivia har vært dårlig i mange dager. Ho sov faktisk nesten sammenhengende 2 dager og 1 natt. Var hos legen 2 ganger.
Virus legger den sterkeste mann i sengen, uten motstand.

Ord for dagen: Hva kan du eie, når selve livet er et lån.
Arnulf Øverland

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.