12.januar 

Nå klokken 0745 viser min gradestokk 10 minus. Noe uvanlig for Vadsø  å være. Må vel si at hele vinteren har vært noe uvanlig hittil. Det er mørkt og ugjennomsiktlig utsyn.

Vi mennesker er vel ganske underlige iblant. Selv om vi lever i en aldri så vanlig hverdag. Vi liker å ha alt under kontroll, vi søker ofte til røttene, til det tradisjonelle, samme hvor trendy og moderne vi er. Tror likevel at julen er den tiden som frembringer det mest tradisjonelle i oss.
Nå er vi kommen et stykke inn i det nye året. Håpet er at året blir fredelig og at vi mennesker klarer å leve sammen og respektere oss for den en og hver av oss er.

Har dere fått med dere at forsvaret jakter på dataungdom, jf.Finnmarken. Må ikke misforstås.

Idag er det min og lille Olivia sin dag.

Av alle dagens 24 timer
har jeg alltid gledet meg
mest over morgenen.
Uansett hvor trett
eller sliten
jeg måtte være,
eier jeg vissheten om at
absolutt alt kan skje.
Og det faktum at det
praktisk talt aldri skjer noe,
betyr ikke det minste grann.
Muligheten er alltid der.
av: Monica Baldwin

Ord for dagen: Jeg har et mål med mitt liv: Å være et vanlig menneske.
Jean Paul Satre

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.