14.desember.

En stor stjerne i sør – Betlehemsstjerna. Ellers er det mørkt og stille utefor mitt vindu. Gradestokken viser 2 pluss nå klokken 0750.
Ser ut til at det har vært mye vind i natt.

Har fulgt med i denne brødsaken fra Vadsø. Side opp og side ned – hvor man «slakter» dama som la ut bilde. Ok, det var ikke riktig gjort av henne, men finnes det ikke rom for tilgivelse nå i disse førjulstider. Alle gjør vi noe galt! Finner ingen kommentarer fra mannen med brødene. Kanskje han av alle tok det som en spøk?
Stopp h e t s e n, folkens!

Er hendigvis ferdig med det meste til jul – kanskje jeg bør si å være i rute.

Det største fengslet mennesket lever i,er frykten for hva andre mennesker mener.

Ord for sagen: «Det er to måter å spre lys på – ved å være selve lyset, eller ved å være speilet som reflekterer det.»

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.