12.desember.

Den fatale datoen, men til forskjell var det en tidlig søndagsmorgen politiet ringte på døra med den grufulle beskjeden – min sønn var funnet død i sin bolig. Det var en grusom beskjed å få. Politimannen skal ha ros for sin rolige og fine opptreden i en ellers så grusom budskap. Han ble bare 27 år gammel.
Nå er det gått 22 år, men minnene lever og gjør julen sårbar.

Været idag ser rimelig bra ut. Det er 2 kuldegrader og litt vind.

Som julelektyre har jeg lånt Roald Larsens bøker om spøkelses historier fra Nord-Norge. Greit med noen reelle spøkelseshistorier!
«Digger» spøkelseshistorier. I min oppvekst var det mye spøkelser på landet. Greit å få de repetert!

Ellers er alt på plass – bare litt julerengjøring igjen.

Ord for dagen: «Sannhet holder hendene renere enn såpe.»
Nigeriansk ordtak.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til  12.desember.

  1. Rita sier:

    Det er 22 år siden ronald døde

    Lik

Kommentarer er stengt.