7.desember.

Været i dag: 2 kuldegrader og litt vind. Akkurat nå ser jeg hurtigruta på vei ut fjorden mot Kirkenes.Flott syn i bekkmørket.

Den nye ordføreren vår har klart å finne penger til en del «sukkerbiter».8 prosjekter har vunnet i fredagens budsjettmøte. Han må ha sittet på en ukjent gullgrue, eller er det bare viljen?

Endel juleforberedelser er heldigvis gjort unna med brukbart resultat og oppfinnsomhet.
Elles har jeg planlagt å lese bøkene til Roald Larsen om mystiske og uforklarlige hendelser i Finnmark og resten av Nord-Norge – spøkelseshistorier!
Idag er det mormor og Olivia sin dag. Har sett på «snæppen» at ho har fått installert eget lekerom i tillegg til resten av «kåken».

Til de som er interessert i byen vår, her går det så det suser. Vi deler ut julestjerner og kulturpriser som takk til de som har gjort noe godt i dette året og lover nye muligheter for fremtiden.

Ordvfor dagen: «Møter du noen uten smil. så gi ditt.»

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.