1.desember.

Hei til alle mine bloggvenner i nord og i syd. En spesiell julehilsen til norske borgere i utlandet.

I Vadsø er det vindstille nå klokken 11.00 og gradestokken viser 3 varmegrader. Lite snø og farlig føre er hverdagen vår for tiden.

Det har bltt lite oppdateringer av bloggen. Har vært på min årlige utflukt til Tryggvasons byen, og som mormor blir det også endel barnepass. Noen engler har i hverfall funnet sin plass. Nissene har overtatt 1.etasjen. Liker å holde de adskilt i disse tider.
Lille Olivia Christin har vært medhjelperen, men ho har visst ikke bestemt seg hvor lekene egentlig burde ligge.
Når det gjelder julefristelser – er det foreløpig lite å skryte av.
Tror faktisk at de fleste har funnet ut at julen ikke bare handler om mat og drikke! Den handler faktisk om mye dypere!
Nå er også julegrana tent på torget og den norske julenissen var selvfølgelig ankommet torget med gaver til barna.

Ord for dagen: Så kom nissene – snipp snapp snute!🎅🏿

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.