Hva nå!

Finner meg fortsatt liggende i senga klokken 0800. Hva har fått meg til å sove så lenge?

Ut av senga – ut å kjøre!

Det er vindstille, vinterlig og 2 kuldegrader. 

Vært med mor og Olivia til barnehagen.

Hva har fått ungdomspartiene i Finnmark til å sette bordellvirksomhet på agendaen. De tre ungdomspartiene er uenige. AUF reagerer på forslaget fra de to andre. Lederen i AUF synes ikke det er greit at folk med penger kan kjøpe seg sex. For meg virker det sånn umiddelbart at det er di rike som er problemet.

God helg til alle mine bloggvenner!

Ord for dagen: Det var mest moro skyld, sa mannen, han rev håret av kona.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.