Varmegrader!

Faktisk er det 7 plussgrader i dag klokken 0610, men det blåser litt.

Ser hurtigruta på tur inn til Vadsøhavn.

Årets halloweenfeiring ser ut til å ha gått helt etter oppskrifta, uten at jeg har merket noe. Synes egentlig det er litt skummelt.

En tidlig morgen og helt stille i og rundt mitt hjem.  Liker det ikke helt, synes det er skremmende stille. Nå går man også inn i tiden for kos og hygge. Kanskje har det noe med mørket å gjøre eller at man nærmer seg fårekålsesongen. Uansett hva man legger i begrepet, håper jeg vi alle har evnen til kos – alene eller sammen med andre..

Ord for dagen:   «Den største luksus i livet er ensomheten  – det gjelder bare å møblere den med indre liv.»

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.