Vinterlig dag!

Det er en stille og rolig vinterdag og 1 kuldegrad, nå klokken 07.10. I morgen blir det en lang dagstur vestover – 64 mil tur – retur.

Gamlebyen, Vardø arrangerer sitt årlige BLUES I VINTERMØRKET 11.-15. november.

Visste du at varmerekorden for Norge i oktober ble målt i Molde 11. oktober 2005 og var på hele 25.8 grader.

Nå er sommeraktivitetene ryddet unna og tatt i hus. Snøskufla har fått sin vinterplass. I likhet med de fleste andre er jeg et A4 menneske, som lever et vanlig liv – og trives godt med det. Snømåking har jeg vært skånet for de siste årene, men jeg vet jo ikke hva det blir til i år, men regner med det fortsatt – dersom helsa hold hos snømåkeren.

God helg til mine bloggvenner og kos dere🍷

Ord for dagen:  » Av alt levende er menneske det eneste som drikker uten å være tørst, -og snakker uten å ha noe å si.» av John Steinbeck

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.