Lang natt.

Natta ble litt lang – våken allerede klokken 0500. Plagde med min nye Windows 10 halve natten. Får ikke til utskrift og nå har jeg rotet, lagret og samtidig slettet – vet ikke hva! Skulle aldri oppdatert den. Jobba først til klokken 01.00 før jeg la meg. Kanskje finnes det en app for dette, må google.

Akkurat nå er det 4 pluss, vindstille og bekke mørkt.

De nye kommune politikerne har begynt å feie. Blir interessant å se hva de får til. Synes kanskje noen av dem har en fot på begge sider i vårt lille samfunn. Håper de er ryddige!

Kongekrabbefestivalen 2015 blir stående igjen som festivalen som virkelig slo an for både store og små. 180 festglade var tilstede på Vårbrudd fredag.

Visste du at …….41 er alderen når vi slutter å tenke så mye på hva andre synes om oss?  Det viser en britisk studie.

Ord for dagen:  «Jeg har sett havet når den er stormfullt og vilt, når den er stille og rolig, når det er mørkt og trist. Og i alle havets luner ser jeg meg selv»

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.