Rød himmel!

Sørhommelen  skinner i flotte røde farger. Nå klokken O650 viser gradestokken 1 pluss i nord. Det er allerede sikt over hele varangeren og fjellene i sør.

Dekkskift klokken 10 hos Toyota. Håper jeg kommer meg innover med «sommersko.»

Voi, voi, det begynte dårlig! Et par begynte å sloss på bryllupsfesten. En mann satt i fyllearresten, en dame kjørt til legevakten for sjekk. En dårlig start skal gi hell og lykke , skriver Vest-Finnmark politidistrikt på Twitter.

Leser i dagsavisa om at sterkt Nordlys kan slå ut strømnettet vårt. Ikke rart jeg alltid har vært redd nordlyset, mens noen ligg på marka og nyter den. Vi mennesker er rare!

Smil – Forskerne  mener at vi kanskje er på vei inn i en ny istid. – Søren også, og jeg som ikke kan gå på skøyter.

Ord for dagen:  Erfaring er en kam livet gir når du har mistet alt håret

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.