Stille morgen.

Helt vindstille og 3 pluss nå klokken 0740. Det er ganske skyfritt, det kan være håp for sola og titte frem. Ingen rim eller snø.

Nå kommer biografien om en av Norges mest beryktede kriminell – Svein-Erik Utsi – skrevet av Susanne Hætta. Utsi er nå blant annet reineier i Tana og visstnok bedriftseier sørpå.

Det er vel på tide å tenke jul. Mye kan gjøres allerede nå, hvis man bare orker.

Det er stille og rolig i vår lille by.🚵

Hørt:  – Jeg hører at du er syk. Hva er det som feiler deg?  – Aner ikke, men hver morgen når jeg våkner, er jeg sengeliggende.

Ord for dagen:  Glem aldri at du er unik. Akkurat som alle andre.  Margaret Mead

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.