Sol

Sola ho skinn og det blåser litt nå klokken 0800. Det ligg et tynt lag med is på marka og gradestokken i sør viser 10 pluss og i skyggen O grader. Det veksler mellom høst- og vinterlig vær. Håper jeg får opp bildørene, med regn, snø og sludd har  hengslene lett for å fryse.

Det blir noen timer med Olivia Christin, mens mamma er på jobb.

Vår lille by har blitt et mannssamfunn. Ser utenlandske menn i store grupper i byen. Det er jo et bevis på at også vår lille by har åpnet dørene og hjertene.

Humor:

 Telefonen ringer i skobutikken. -Hallo, kan jeg få byttet den kjolen jeg kjøpte i går?  -Du ha fått  feil nummer….   – Ja, det er jo derfor jeg vil bytte den!

Ord for dagen:  Ofte gjør man urett ved å unnlate en handling, ikke bare ved å handle. Av Marcus Aurelius

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.