Kreativt!

Mange melder seg for å huse flyktninger. Det er jo lett å bli beveget følelsesmessig nå man hører om alle som flykter fra landet sitt, men jeg tror ikke dette bør bli en privatsak. Mulig jeg lider av fremmedfrykt, men jeg er skeptisk! 

Nå har Grethekiosken fått nye eiere. Krambua i Damsveien skal utvides og deler av virksomheten skal flyttes ned til den nye bygninga. Navnet blir Margrethekiosken, med det gamle navnet i en egen farge, melder dagsavisa.

Ser ut som himmelen mørkner, men akkurat nå er det sol, litt vind og 10 pluss.

Ellers ingen spesielle planer for dagen. Fra klokken 15.00 og noen timer mot kvelden skal mormor og Olivia finne på noe. Litt væravhengig!

Visste du at….utløpsdatoen på vann du kjøper i butikken ikke er på vannet, men på flasken?

Ord for dagen:  Sneglen tror at kålen er plantet for hennes skyld.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.