Så gikk det!

Sydvaranger Grue kan gå konkurs. Krangler i retten med storleverandør.

Nå først har folket og politikerne sett problemet som jeg faktisk tok bevisst hensyn til under valget til fylkestinget. Jeg telte antallet altaværinger på AP lista og så hva resultatet ville bli om lista gikk inn. Nå er valget en historie og Alta fikk inn 10 av 35 pepresentanter. Dette gir Alta en sterk posisjon når etableringer skal bestemmes. Diskusjonen har høy temperatur i SV. Usikker på om det er noe å gjøre med nå!

Nå klokken 0800 er det overskyet og  13 pluss.

24.september 1912  ble Norsk Sykepleieforbund stiftet – 103 år siden.

Ord for dagen:  Det fins alltid en utvei, sa musen, da den lå i kattens mage.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.