Seier!

Med 37.9 prosent av alle vadsøstemmene, ligger det an til at Hans-Jacob Bønå blir vår nye ordfører. I fylket gikk AP fram, men må samarbeide.
Finner ikke resultater for kirkevalget, men regner med at resultatene dukker opp snart.

Det fine været holder seg. å klokken 11.10 er det vindstille, sol og 15 pluss i skyggen – i solvindu 33. En forsinket sommer, men nå har vi det utrolig fint. Litt spesielt med høstfarger og sommervarme. Nå er vi jo spesielle – vi finnmarkinger.

Mor og lille Yarisen har allerede nådd og svingt oss rundt og på langs i vår lille by. Flere arbeidsoppgaver er allerede gjennomført og flere er under planlegging.

Ord for dagen: Hvis jeg skulle levd livet om igjen, ville jeg vært rørlegger.
Albert Einstein

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.