Fargerikt.

Høsten er endelig der. Fargene er på det fineste. Synes å finne mint 4 – 5 forskjellige fargenyanser rundt i nærmiljøet. Livet vender seg mot høsten.
Men egentlig er det en fantastisk tid.
Multeturer ble det ikke Det var ikke multer i år.
Blåbær og tyttebbær ble jeg ikke å se etter.
Men jeg har lært at det ikke lønner seg å angre på valgene man har gjort.
Nå gjelder det å kose seg med fargene i naturen og nyte hver dag.

Nå klokken 0710 er det ennu overskyet, men det ser ut som det blir soldag. Det er blikke stille og 13 pluss.

Tror det skal bli en tur ut i naturen idag.

Flyktningekrisen har nådd oss. Hvem som har fulgt strømmen til landet vårt er vel ennu en gåte. Man må vel kunne kalle dette for en invasjon. Nå har våre politikere fått noe å bryne seg på. Hvem er alle?

Ellers er jeg spent på valgresultatene.

Ord for dagen:  Gå ikke alltid dit veien fører deg.  Gå heller der hvor det ikke fins noen vei – og sett spor etter deg.    

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.