Tåken letter!

Sto opp til tykk tåke utpå varangeren. Nå klokken 0940 ser det ut som tåken letter. Gradestokken viser 13 pluss.

Kikker meg rundt i skuffer og skap, mye tilovers. Skulle ønske mine arvinger kunne sett nytten av noe, men tror tingene først må få affeksjonsverdi. Har ryddet i noe, kastet noe, men «rikdommen» har ingen ende.

Tenker også å rydde bort gressklipperen og resten av hageutstyret som ligger i bagasjerommet. Yarisen har gjort jobben som lagringsplass i sommer, eller sommer er det vel først nå – i september. Håper den varer en stund som kompensasjon for det som skulle ha vært.

«Om våren bruser det unge tre, men skogen stilner mot høst og snø.» Arnulf Øverland

Ord for dagen:  «Se-sommeren har gode ting å gi oss. Den ser på oss med sine blomsterbutikk.» Av: Inger Hagerup

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.