1. Høstdag!

Leser i Dagsavisen Finnmarken at kommunestyret skal ha møte torsdag og at en av sakene er Sirkus uten elefant. Innstillingen fra formannskapet er at kommunen ikke vil stille til grunn rådighet for framstilling av eksotiske- og ville dyr hvis ikke den som holder og viser fram dyrene kan     dokumentere at de tar godt vare på dyrene, ifølge Mattilsynets krav. Lurer bare på om hva/hvordan denne dokumentasjonen skal kunne dokumentere det reelle. Det handler vel både om transport og stell av dyrene. Det er sirkustid nå og greit å reflektere over dyrenes velferd.

Nå klokken 0845 har vi overskyet og 11 pluss. 

Idag er det mormor og Olivia Christin sin formiddag. Vi må vel komme oss litt ut tross været. Så lenge det ikke drypper på hodet – går det vel greit. Vi dager et jo så redd for sveisen.

Ord for dagen:  «Om jeg vil ha en festlig dag, må jeg skape den selv.»

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.