En grå morgen!

Klokken er 08.00 og himmelen er tett, det er nesten vindstille. Så langt har denne høsten vært fin -sol nok til oss nordboere. Akkurat nå har vi bare 14 grader.

Idag blir det valgdebatt fra fylkesbiblioteket i Vadsø. Du kan følge debatten på NRK. Debatten starter klokken 1900.

Visste du at …. de som har et meningsfylt liv har rundt 20 prosent mindre risiko for hjertesykdommer sammenlignet med dem som er misfornøyd med livet?

Idag er det Olivia og mormor sin dag. Håper vi får en fin dag!

Storebror kjørte Igår alene til Harstad. Blir litt matt og engstelig. Han ringte fra Kiruna halv åtte i går kveld. Så langt var nå alt gått bra. Har ihvertfall ikke hørt noe annet.

Ord for dagen:  «Med tre ord kan jeg summere opp alt jeg har lært om livet: Det går videre.» Robert Frost

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.