En fin tur!

Gårdsdagen var sommerlig og flott med temperatur på over 20 grader.  Hadde en fin tur rundt fjorden med naboen som turkammerat. Må bare  skryte av veistandaren i Sør-Varanger, var som å kjøre på»stuebordet».  Flere steder var det asfaltarbeid, men var godt organisert. Litt over 2 timer. Kom akkurat til timen. Besøkte også det nye kjøpesenteret på bakken – flott. En diger Biltemabutikk med mye interessant og stort vareutvalg. Her fikk man vel det meste. Tok med med en katalog som jeg har studert.

Fortsatt sommerlig. Nå klokken 0845 har vi 16 grader i skyggen og 20 i sør. Tror det blir en fin dag for mormor og lille Olivia Christin. Det blir nok mange turer med dukkevogna langs veisnutten. 

Ord for dagen:  «Med tre ord kan jeg summere opp alt jeg har lært om livet:  Det går videre.» av Robert Frost.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.