Fjelltur!

Sto opp tidlig idag og arrangerte en multebærtur. Det fine her er jo at man kan kjøre bil helt til myrkanten. En 5 liters spann og drikkeflaske var i bagasjen. Veien til myrområdet var hullet og steinet, men jeg fant fram til min myr. Her var det ikke mye å finne. Fangsten var på 1.5 dl etter en runde ute på myra. Var borte i 2 timer. Var faktisk ikke motivert på å lete etter etter bær. Nå har jeg lagt bort spanna og avslutta sesongen, hvis ikke noe bedre dukker opp.

Nå klokken 20.40 er det 11 grader i byen vår. Kolahøytrykket kom hvis ikke likevel til Øst Finnmark.

Ord for dagen:  «Tiden leger alle sår og erstatter dem med nye.» Ukjent.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.