En fin liten by.

Det har blitt veldig uregelmessig skriving den siste tiden. Prøver å benytte meg av de få sommerdagene. Mandag var det flott vær i vårt område – Kola varme. I går var det regn og ufyselig etter mitt syn. I dag skinner sola fra en nesten skyfri himmel og temperaturen i skyggen er 15 grader og 20 på solsiden.
Har plutselig kommet på at det er multebærtid også. Om det finnes multer er jeg ikke sikker på, men det blir jo spennende å finne ut av.

Vadsø by er preget av omkjøringer og veisperringer for tiden. Her jobbes det med skifting av rørene i havnegata. Legging av brostein til fortau. De kaller arbeidet for et samarbeidsprosjekt mellom kommunen og Statens veivesen. Kommunen jobber fra Saxikrysset og til Finnmarken sine lokaler. I neste uke legges asfalten og da regner jeg med at vi får en skinnende flott by.

I dag blir det lekestue med lille Olivia Christin.

Ord for dagen: De fleste motstår forandringer, og likevel er det bare forandring som skaper framgang.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.