God tur.

Bevare meg vel, det regner igjen. Ellers må vi vel ikke glemme at vi faktisk bor her oppe – helt frivillig!  Gradestokken nå klokken 0830 viser 9 pluss med kald vind fra øst.

Trygg Trafikk minner Oss om å legge vekk telefon, handsfree og mat mens vi kjøre. Selv om det er lov å spise, bytte CD-er og snakke i handsfree i bilen, utgjør det likevel en fare for trafikken. Tirsdag lanserer organisasjonene. Trafikksikkerhetskampanje i samarbeid med Gjensidige, og måleren å vekke bilistene før ferietrafikken for alvor setter inn. 

For å føle meg riktig vel i Yarisen, har jeg idag planlagt innvendig rengjøring. Ellers har jeg bare meg selv å ta vare på idag. Olivia er hos dagmamma.

Ord for dagen:  «Hørt om mannen som reiste rundt i verden for å lete etter seg selv, men så var han ikke der heller.» 

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.