Overstått!

Nasjonaldagen er overstått og bunadsutstyret skal rengjøres. Isflekker har i hvert fall mine sluppet. Det store blikkfanget på bordet – buketten – jeg fikk til dagen, er godt tatt vare på. Den er like fin!

Denne dagen har startet lik den forrige. Overskyet, vind fra sørøst og hele 5 pluss. Er fornøyd med all temperatur over null. Snøen er borte og da er det sommer, uavhengig av hva gradestokken viser. Og best av alt, Yarisen er skodd for sommeren. Hagearbeidet er ennå litt tidlig med. 

Ord for dagen:  Først når havet er opprørt, kaster det opp en musling med perler på stranden – av l-Baha.

Vel overstått!!

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.