Onsdag 18.

Prøver på nytt. Blir en kort versjon – mistet hele den ferdig skrevne bloggen. Har vel trykt på feil tast.  Kommer liksom ikke inn i bruken av denne versjonen av Windows – 8.1.
Mens jeg har søkt etter feilen – har jeg brukt tenketiden konstruktivt – fått til en bløtkakebunn i stekeovnen. Var sikker på å ha rasert hele maskinen, men plutselig fikk jeg i hver fall  vidundret til å svare meg.
Trodde russen hadde stengt alle kanaler – for Putin har møtt våre 5.000 soldater med 38.000. Det blir vel å skyte spurv med kanoner!

Min minste – lille – fyller ett år torsdag den 19. Mormor spanderer en bløtkakebunn til festen.  Hun har invitert venninnene sine til bursdagsfeiringen!  Det må vel bli en morsom sammenkomst.
Mormor sin bursdagsgave blir de første spaserskoene.

Det fine milde været holder seg i landskapet vårt.  Nå klokken 0845 har vi 5 plussgrader.  Foreløpig ganske overskyet, men jeg tror på sol utover dagen likevel.

Ord for dagen:  Den som tar imot en venns hilsen, den som deler bolig, den som nyter en samtale med en venn, han er den lykkeligste på jorden.
av Hitopadesha

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.