Prøver igjen..

Lenge siden jeg har skrevet noe – skal prøve om jeg for det til igjen.
Først var jeg veldig kreativ og fant mye å skrive om. Så dalte denne effektiviteten og skrivesperren inntok meg.
På nettsiden min leser jeg at bloggen er oppdatert, men det stemmer ikke. Tror faktisk sjøspruten vasket bort alt. Jeg har ikke skrevet mange ordene siden vi kom fra middelhavsferien. Regner ikke med daglige innlegg, men skal prøve å få til noe.
Takk til alle dere som leser bloggene mine og alle som har gitt utrykk for at de savner disse innleggene og også har etterspurt dem.  Skal prøve!! Det gir inspirasjon å vite at man er savnet.

Vinteren er på hell også hos oss her i nord. Etter en del uværsdager har solen skint og varmet sjelene våre. Den siste uken har vi hatt varmegrader og sol fra nesten en skyfri himmel. I solveggen har vi nå 10 varmegrader og det er kanskje nok til å varme oss opp.

Mye har skjedd siden sist, men heldigvis mest positivt.  Man må vel alltid regne med litt svinn over tid.
Mitt barnebarn lille Olivia er blitt stor pike – ett år 19. mars.

I vår lille by har vi  Gulldager resten av denne uka. Her kan du handle i en av Gullbutikkene og bli med i trekningen av mange premier – den største gevinsten er en pengepremie på kr 50 000,-. Handelsstanden er flinke til å få innbyggerne til å svi betalingskortet. Spennende likevel!

Selv om jeg ikke har fått til en blogg, så har jeg i hver fall fått til mye samisk inspirert handarbeid. Drikkevotter, panneband og votter.

Ord for dagen: En skal aldri unnlate å falle for en god fristelse.  Det er ikke sikkert fristelsen gjentar seg.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.