20.januar 2015

18. Januar var soldagen i byen vår, men sola ho viste seg først dagen etter – den 19. Det var utrolig deilig å se ho igjen.
Da er vi på tur inn i lysere tider igjen.

Jeg har ikke skrevet noe på en stund. Hoved grunnen for det har vært at Peceen takket for seg og jeg måtte investere i en ny.
Det neste er at det ikke er bare bare å ta i bruk en ny.

Nå er jeg her igjen og skal prøve å oppdatere bloggen noen dager i uken.
Takk til dere som har vært trofaste og fulgt med likevel. Bloggen har vært lest og nådde nye høyder – tross mitt fravær.

I Vadsø har det vært stille og rolig.
For de som er interessert i lokalnytt så kan jeg i hvertfall fortelle at butikklokalene i Vestre Jakobselv til boliger, verkste og ungdomsklubb.

Temperaturen idag er null grader. Det blåser litt, men det ser ut som sola skal klare å vise seg idag også.

Ord for dagen: «Å elske et menneske, det vil si å elske gode og verdifulle egenskaper side om side med feil som ikke lar seg rette på.»
Av Paul Geraldy.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.