Juleaften 2014

En lang formiddag!
Det ser ut som ribba blir riktig bra. Desserten er under kontroll. Har det meste under kontroll .JUletre har jeg ikke hatt på mange år. En fin blomsteroppsats levert fra Marits blomster pynter stua. Den er fra mine barn og barnebarn. Om noen dager blir jeg jo ett år eldre.
Koser med alene med underholdning fra tv2 .

Utetemperaturen nå klokken 13.30 er 4 kuldegrader, det er vindstille og lite snø.
God jul til alle mine blogglesere.

Takker dere for følge, selv om jeg har uteblitt i det siste.

Ord for dagen: en klok person hører ett ord og forstår to.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.