I feriemodus..

Må si jeg er overrasket. Har en forestilling om at kroppen bør være noenlunde intakt for møtet med det som venter. Det er en god ting å leve i nuet og ikke bruke unødig tid på å bekymre seg for hvordan neste uka skal bli. Det er vel det som er den store spenningsmomentet. Alt inkludert kan vel gi uante resultater

Håper på solskinn idag.  Hadde trengt noen stråler til for å få den siste rest av farge. Skal jo være sammen med med folk fra sør, som har solt seg i noen uker allerede.
Dagsavisa vår lover endelig skikkelig sommer og godvær hele uka. Etter en lang seig start på årets sommer, kan meteologen melde  om høyere temperaturer i Øst-Finnmark.

Ellers har jeg blitt  eier av dagens moteutstyr: Ipone, ipad, Wi-Fi, Iclaud, Snapchat, hva mer trenger jeg. Tror det går litt i surrrrr.
Til mine blogg venner: Jeg fortsetter å blogge når jeg er tilbake om en ukers tid. Da skal dere få høre hvordan ferien har forløpt og hva jeg har opplevd i den store verden.
Nyttige ord:
«Din fortid kan ikke bli forandret, glemt eller slettet.  Du kan bare akseptere det som har skjedd og gå videre i livet..  Velg  og omgi deg med de mennesker som ønsker deg alt godt.  Kast ikke bort energien din på dem som er NEGATIVE rundt deg!!

Ord for dagen:  I mannens liv er kjærligheten bare et kapittel, i kvinnens hele historien.
Madame de Stael

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.