Syrinen lider..

En sommerlig formiddag i byen vår. Nådde akkurat å vaske vinduene før regnet begynte å hølje ned. Nå er det sannelig tett, ser ikke  engang fjellene på sørsiden.
Uansett er Nord – Varanger  en naturperle.
Skogen er ennå svart, men rogna  spretter om noen dager.
Det blir sommer her nord også – håper jeg!
Nå er tiden for å tenke på busker og trær i hagen. Har en Ungarsk syrin som trenger hjelp. Ut i juli måned  begynner bladene og bli brune og inne i de brune bladene finner jeg små dyr. Er det noen som vet hva og hvordan jeg skal behandle syrinen for å ta knekken på de bitte, bitte små sorte skadedyrene?
Håper å høre fra noen som kan og vet noe om det.

Ferietiden nærmer seg – en seilas på Costa Serena.

Ord for dagen:  Den som har vent seg til å reise, vet alltid at avskjedens time en dag kommer.
Paulo Coelho

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Syrinen lider..

  1. annebloggen sier:

    I dag vet jeg ikke helt om jeg tror på sommeren🙂

    Lik

Kommentarer er stengt.