Vinterlig.

Det snør,  og det snør her hos oss, marka er hvit, mens de lenger sør steker seg i vårsola.
Heldigvis er vi ikke bortskjemte!

Mediehusene Finnmark Dagblad og Finnmarken står foran store kostnadskutt etter fall i inntektene, vil utrede å slå seg sammen til en storavis.
Tror ikke Vadsø vil overleve å komme sammen med eksempelvis Alta og Hammerfest i en stor avis.
Honningsvågrevyen – Altajapper – Finn Arild Selnes

Hver eneste lille beslutning vi tar, kan skape store endringer.  Valgene vi tar hverdag, påvirker menneskene nær oss og menneskene vi møter på vår vei.

Man må være bevisst når man tar valgene, de kan forandre verden.
Jeg er egentlig godt fornøyd med å være meg selv – et produkt av gener, liv og erfaring.

Temperaturen nå klokken 20.51 er  null grader  og vindstille. Marka er hvit og skiføret er godt!

Ord for dagen:  Livet er ikke et kort talglys, det er en strålende fakkel!
George B. Shaw

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.