Tilbakeblikk..

Føler meg litt som i gamle dager med fyr i vedoven, dempet belysning og på føttene gode varme gamlehjemstøfler, arvet etter min kjære mor. Det er kun størrelsen på vedovnen og lyset som gjør forskjellen. Den gamle følelsen er der, men tiden har en annen dimensjon!
Da jeg var liten og redd, pleide du å tenne lyset og vise meg alle de kjente tingene på rommet mitt – så blåste du ut lyset, og satt hos meg i mørket til jeg følte meg helt trygg på at formene ikke forandret seg.
Slik var tiden, mange gode minner og også mange såre minner!
Og nå er jeg her, en gammel dame, en som har passert middagshøyden, sittende  med bæreposene trygt plassert ved føttene, og utveksler ukens hendelser.
Årene har forandret oss!

Lindesnes Trekkspillklubb / Søstrene Eikaas – «Min Barndoms Grønne Dal»

Det blåser fortsatt stiv kuling og gradestokken viser 9 minus nå klokken 08.30.

Trine Lise Olsen – komikeren fra Indre Billefjord – starter sin turne 5. april og vil opptre i Vadsø 2. mai. Anbefales!

Ellers ingen store hendelser i byen vår – verken gode eller mindre gode!

Ord for dagen:  Nervene – ja, det er hele mennesket.
Fransk ordpråk

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.