Stjernekampen..

Det finnes fire temaer som man ikke bør spekulere over, fordi slike spekulasjoner lett kan føre til galskap og sinnsforvirring. Det gjelder spekulasjoner omkring de våknes egenskaper, meditasjonens omfang, om årsaker og virkninger, samt verdensaltet.  Disse fire temaene bør man la være å spekulere over.
Ingen kan vite når verden begynte!

Vi tapte Stjernekampen i går, men det var to skjempe gode kandidater og bare en kunne vinne. Agnete kjempet kampen om førsteplassen, men det var langt fra hennes første opptreden.  Hun har tidligere  tatt første plasser – blant annet vunnet MGP med bandet Black Sheeps.
...bildeserie

Agnetes artistliv i bilder

Se Agnete Johnsens første opptredener!

Se bildene

I hvert fall er vi på tur inn i en kald vinter. Har verken ski eller annet transportmiddel jeg kan glede meg over å ta i bruk, som gir meg grunn til å glede meg over snøen og kulda.

Å kunne se skapelsens vidunderlige gjennom et vindu – holder for meg.
Temperaturen nå klokken 13.00 er 3 minus  og lettskyet pent vær.

Ord for dagen:  Det ligg ofte et stort tre i et lite frø.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.