Vi støtter Agnete!


 ...

ØST-FINNMARK – Jeg har aldri stemt så mye på noe. Les mer

 ...

KULTURLIV – Jeg er så overrasket at jeg griner. Les mer

Gleden er stor i Øst fylket. Agnete er fra Varangerbotn i Nesseby kommune – bare 5 mil vest for Vadsø.  Vi er stolte!!

Dagslyset er snart borte for dagen. Det er overskyet og noen snøbyger i luften.  Ellers har  snøen fikk fikk for 2 uker siden borte.  Temperaturen nå klokken 14.20  er 3 pluss  med noe vind fra vest.

Ord for dagen:   Forandre seg kan ingen, forbedre seg kan alle.
Feuchtersleben

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.