Forventninger..

Alle som dømmes til ubetinget fengselsstraff eller til forvaring, skal heretter inn i DNA-registret.
Da den 23 år gamle mannen som har erkjent drapet i Ålesund ble pågrepet, var det nettopp etter treff i DNA-registret.

Ny regjering og masse ny forventninger!

Jeg ser du er trist
Jeg kjenner din smerte
Jeg ser du gråter
Jeg vet du har det vondt
Jeg vil så gjerne trøste
Men finner ikke ordene som passer
Jeg har følt det selv, mange ganger
(Urettferdigheten, tomheten, maktesløsheten)
Men la tårene få komme
Ta min hånd og vær min venn.

av Marit Irene Jensen

Temperaturen nå klokken 09.21 er 11 pluss i soslveggen.

Ord for dagen: Når du begraver stridsøksen, bør du ikke avmerke stedet.
Ordspråk.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.