Mennesker og livet.

Av Inger Aarstad, 22.02.2005

En «prøvelse» på jord!
Vi fødes, vi dør
Og vi er «her» på jord                   is (1)
Uansett …
Vi vokser
kler oss, og faller
Igjen og igjen …
Hvem løfter
Hvem støter
Hvem får oss til å føle oss
Mange, er de
Dessverre …
Som ikke har mot
Til å se hvem vi er!
Det fine.
Det spesielle
Det som er Deg!
Hvem bryr seg vel!
Alle tenker på seg!
Livet bare «er»
Som det er!
Fyker avgårde …
I en fei …
Likevel, vi er «her»
Du er Deg og jeg er Meg ..

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.