Høstvinden..

La høstvinden hviske

La høstvinden hviske deg en hemmelighet
grip tak i den nyheten du får
bevar dette øyeblikk på netthinnen
det er det eneste du får

I morgen når vind er blitt til regn
ligger bare druknede små tegn
som forteller at noe hendte her i går
men det er det ikke alle som forstår.
Av Marit Irene Jensen,

Vadsø:  Endelig blir det swing over sakene.  Og cha-cha-cha, flaminco og hip hop.  Danselæreren er på vei, og ivrige dansehjerter fryder seg. Det er en lystig stemning i skolegården på Sentrum skole.

Påbegynt omsyingen av min tidligere hjemmesnekrede festdrakt. Mye arbeid med å sprette opp – når sømmene er sydd i microsting. Ser likevel ut som alt går etter planen og jeg tror nesten at den blir et fint tilskudd  til garderoben.

Det blåser kald vind idag, men temperaturen ligg fortsatt på ca 13 – 14 pluss nå klokken 08.00. Sesongen for plenklipping er over og redskapene er lagt i hvile.

Ord for dagen:   Utakknemlighet er mangel på kultur.
Bjørnstjerne Bjørnson

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.