Valgmorgen.!

Jaha..! Slik ble det!
Sto opp tidlig for å se valgresultatene på tv, men kanal 2 var under oppdatering og ventes å være ut av drift i ca. 2 timer.  Nå begynner jeg å bli lei Canal Digital.  Andre gangen på kort tid at kortet må oppdateres med beskjed om ikke å skifte kanal.

I går – på selveste valgdagen hadde Vadsø over 20 varmegrader. Som et tegn på partiskifte, plantet jeg og naboen hegg på nordsiden av rekkehuset vårt.  Om vi var politisk enige om valgseieren er vel usikkert, men håper i hvert fall at heggen roter seg.

I dag er det 18 år siden min venninne Marianne falt om og døde i sitt hjem – 51 år gammel.

Temperaturen nå klokken 07.30 er 15 pluss med litt fønvind.

Ord for dagen:  Vi elsker ikke mennesker fordi de er vakre – vi synes de er
vakre fordi vi elsker dem.
Russisk ordspråk.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.