Oppsummering!

Ja, nå er det lenge siden jeg har fått skrevet noe. Årsaken har vært at modemet streiket og det tok en hel uke å få en ny oppover fra Drammen på billigste måte.  Heldig var jeg som nådde å få den før min kjære trønder barnebarn  var nådd å reise, men det var på tampen. Må skryte; Hun var flink – fikk alt til å virke. Koblet modemet og mormor var på nett. Nå blir mormor alene i huset, men med flere menn på taket – taktekkere.
Vadsødagan og Varangerfestivalen er unnagjort og opplevelsene sitter som støpt.
Sorg og glede vandrer hånd i hånd.  
To unge mennesker er forulykket i Østfylket – tragisk!
Været har vært upåklagelig, selv om vinden har vært noe kald, har sola varmet.  
Multebæra er i boks og plenen er klippet.
Lyset er på hell. Nå klokken 09.00 er det ganske mørkt allerede og pluss 14 grader.

Ord for dagen:  Hvordan kan vi kreve at en annen skal bevare vår hemmelighet,
                            når vi ikke kan bevare den selv?

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.