Til ettertanke!

Kirkenes har hatt festdager og mange har tatt seg helt ut. Politiet har hatt en god del å gjøre. Urinering på offentligsted er ikke lovlig, ei heller å nyte av sin medbrakte lommelerke. Det ble noen kroner til staten, samtidig som det jo koster masse å overnatte på sykehuset etter for høyt inntak av alkohol.

Neste uka starter Varangerfestivalen og Vadsødagan!

Fortsatt flere unge menn rundt huset og på taket.  Holdt på å bli tatt på fersk gjerning, der jeg vandret rundt i huset idag morges. Hadde faktisk glemt å passe meg for innsynet. Tror jeg klarte meg bra likevel uten å bli tiltalt for stripping.

I morgen, i morgen, da kommer lille Tonjemor på ferie til mormor. Gleder meg!
Og Bajasen får sine foresatte hjem fra ferie, tror han også gleder seg.
Det blir Tacofest i huset!

Det er fortsatt oppholdsvær, men temperaturen er bare 16 grader og vind.  Varangerfjorden er grønn med hvite bølgetopper.  Ikke noe trivelig etter all det fine være vi har hatt de siste dagene. Hadde virkelig ønsket litt varmere på festivaldagene, men det kan vel snu seg fort.  
Vi håper!

Noen ord til ettertanke.
Før du snakker …. Lytt
Før du skriver …. Tenk
før du bruker …. Tjen
Før du kritiserer … Vent
før du ber …. Tilgi
Før du avslutter … Prøv

Ord for dagen: Kjærligheten er en ild.  Men du kan ikke vite om den kommer til å varme
deg eller brenne ned huset ditt.
Joan Grawford.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Til ettertanke!

  1. annebloggen sier:

    Vi åpner utstillga vår på Fri Strek i dag! Åpent til og med lørdag🙂

    Håper du koser deg med barnebarn!

    Lik

Kommentarer er stengt.